Obchodné podmienky
OBCHODNÉ PODMIENKY
obchodné spoločnosti
Slezák - RAV CZ s.r.o.
so sídlom Příčná 1217/1B, 779 00 Olomouc - Hodolany
Identifikačné číslo: 25879715
zapísané v obchodnom registri vedenom na Krajskom súde v Ostrave, oddiel C, vložka 23118
pre predaj tovaru prostredníctvom on-line obchodu umiestneného na internetovej adrese www.ravslezak.sk
1. ÚVODNÉ USTANOVENIA
1.1. Tieto obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) obchodnej spoločnosti Slezák - RAV CZ s.r.o., so sídlom Příčná 1217/1B, 779 00 Olomouc - Hodolany, identifikačné číslo: 25879715, zapísané v obchodnom registri, vložka 23118 (ďalej len „predávajúci“) upravujú v súlade s ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník (ďalej len „občiansky zákonník“) vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe uzatvárané medzi predávajúcim a inou fyzickou osobou (ďalej len „kupujúci“) prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho. Internetový obchod je predávajúcim prevádzkovaný na webovej stránke umiestnenej na internetovej adrese www.ravslezak.sk
(ďalej len „webová stránka“).
1.2. Kupujúcim je spotrebiteľ alebo podnikateľ. Spotrebiteľom je každý človek, ktorý mimo svojej podnikateľskej činnosti alebo mimo rámca samostatného výkonu svojho povolania uzatvára zmluvu so Slezák - RAV CZ s.r.o., alebo s ňou inak rokuje. Podnikateľom je ten, kto samostatne vykonáva na vlastný účet a zodpovednosť zárobkovú činnosť živnostenským alebo obdobným spôsobom so zámerom robiť tak sústavne za účelom dosiahnutia zisku. Za podnikateľa je považovaný oi na účely ochrany spotrebiteľa aj každá osoba, ktorá uzatvára zmluvy súvisiace s vlastnou obchodnou, výrobnou alebo obdobnou činnosťou či pri samostatnom výkone svojho povolania, prípadne osoba, ktorá koná v mene alebo na účet podnikateľa.
1.3. Všetky zmluvné vzťahy sú uzavreté v súlade s právnym poriadkom České republiky. Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami občianskym zákonníkom (č. 89/2012 Zb.) a zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Zb.). Ak je zmluvnou stranou nie spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami občianskym zákonníkom (č. 89/2012 Zb.).
1.4. Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté počas účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.
1.5. Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode prevádzkovanom spoločnosťou Slezák - RAV CZ s.r.o. od 1.10.2014.
2. UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY
2.1. Ak je kupujúcim spotrebiteľ, návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy (ponukou) je umiestnenie ponúkaného tovaru dodávateľom na stránky, kúpna zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim a prijatím objednávky predávajúcim. Toto prijatie predávajúci bezodkladne potvrdí kupujúcemu informatívnym e-mailom na zadaný e-mail, na vznik zmluvy však toto potvrdenie nemá vplyv. Vzniknutú zmluvu (vrátane dohodnutej ceny) je možné meniť alebo rušiť iba na základe dohody strán alebo na základe zákonných dôvodov.
2.2. Pred zaslaním objednávky predávajúcemu je kupujúcemu umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky kupujúci vložil, a to aj s ohľadom na možnosť kupujúceho zisťovať a opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní dát do objednávky. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo „Odošlite objednávku“.
2.3. Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačného poriadku, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi oboznámiť.
2.4. Predávajúci si okrem iného vyhradzuje právo zrušiť objednávku na základe dohody s kupujúcim, v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú čiastku kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet do 7 dní od obdržania zaplatenej čiastky predávajúcim.
2.5. Každú objednávku môže kupujúci po dohode stornovať do 10h nasledujúceho dňa. V prípade, že tovar už bol expedovaný bude kupujúcemu naúčtovaná doprava 2x (cesta od predajcu k&zákazníkovi a späť).
2.6. Kupujúci je opravený vrátiť nepoužitý a nerozbalený tovar v originálnom obale, v prípade, že bude obal poškodený, budekupujúcemu naúčtovaná čiastka obalu.
3. CENA TOVARU, PLATOBNÉ PODMIENKY A MIESTO PLNENIA
3.1. Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci uhradiť predávajúcemu nasledujúcimi spôsobmi:
- V hotovosti v prevádzkarni predávajúceho na adrese Prična 1217/1B, 772 00 Olomouc-Hodolany
- V hotovosti na dobierku v mieste určenom kupujúcim v objednávke
- Ako bezhotovostná platba vopred prevodom na číslo účtu predávajúceho uvedené na zálohovej faktúre s uvedením variabilným symbolom
-
Online platbou – v nákupnom košíku si pred dokončením objednávky môže kupujúci zvoliť platobnú bránu, cez ktorú je možné cenu tovaru zaplatiť. Akonáhle systém predávajúceho spáruje platbu kupujúceho s objednávkou, predávajúci pošle kupujúcemu potvrdenie o prijatej platbe. Dôležité je, aby kupujúci vyplnil správne údaje spolu s variabilným symbolom.
Po odoslaní objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu ePlatba+, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje tovar po prijatí potvrdenia o úhrade v súlade s deklarovanou dodacou lehotou. Prevody peňazí sú uskutočňované prostredníctvom účtu spoločnosti ComGate Payments a.s.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadávate do systému internetového bankovníctva, sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcii, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi. Uzatvorením kúpnej zmluvy dáva kupujúci predávajúcemu súhlas so spracovaním svojich kontaktných údajov a to až do doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré kupujúci uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre našu potrebu a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovateľov platieb.
3.2. Objednávka bude považovaná za zaplatenú až pripísaním celej kúpnej ceny na bežný účet predávajúceho alebo uhradením v hotovosti v pokladni predávajúceho. Predávajúci si vyhradzuje vlastnícke právo k tovaru až do úplného zaplatenia kúpnej ceny.
3.3 Faktúra vystavená na základe kúpnej zmluvy /objednávky/ medzi predávajúcim a kupujúcim je súčasne daňovým dokladom. Prevzatie tovaru kupujúcim je zásadne možné až po jeho úplnom zaplatení. Faktúra -daňový doklad je potom priložená v zásielke.
3.4. V prípade platby prevodom z účtu je tovar dodaný až po pripísaní danej čiastky na účet firmy Slezák - RAV CZ s.r.o. V prípade, že nie je zálohová platba (platba vopred), uvedená v objednávke, prevedená na účet Slezák - RAV CZ s.r.o. do 3 dní od dátumu objednávky, bude príslušná objednávka automaticky stornovaná.
3.5. Zdaniteľné plnenie sa považuje za uskutočnené pri predaji tovaru podľa kúpnej zmluvy dňom dodania, v ostatných prípadoch dňom prevzatia alebo; zaplatením tovaru, a to tým dňom, ktorý nastane skôr, pokiaľ zákon neustanovuje inak.
3.6. Ak nie je predávajúci povinný podľa zmluvy dodať tovar v určitom mieste, uskutočňuje sa dodanie tovaru jeho odovzdaním prvému dopravcovi na prepravu pre kupujúceho, ak zmluva stanoví odoslanie tovaru predávajúcim. Predávajúci umožní kupujúcemu uplatniť práva z prepravnej zmluvy voči dopravcovi, pokiaľ tieto práva nemá kupujúci na základe prepravnej zmluvy.
3.7. Miestom plnenia je miesto dodania, určené v objednávke zákazníka. Pri osobnom odbere tovaru v sklade na adrese predávajúceho je kupujúci povinný vo výdajnom sklade predložiť doklad o úplnom zaplatení tovaru alebo zaplatiť na mieste v hotovosti.
4. PRÁVA ZÁVADNÉHO PLNENIA
4.1. Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom práv z chybného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a 2161 až 21/29 Zb., Občianskeho zákonníka).
4.2. Na tovar sa vzťahuje záruka uvedená v záručnom liste k výrobku. Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom - objednávateľom.
4.3. Pri uplatnení zodpovednosti za vadu výrobku je nutné podať reklamáciu na vadu výrobku písomne predávajúcemu a to buď elektronickou cestou cez e-mail servis@slezak-rav.cz alebo poštou. Pri zasielaní reklamácie poštou je nutné priložiť k reklamácii kópiu predajného dokladu alebo platného záručného listu. Pri zaslaní reklamácie cez e-mail je nutné priložiť kópiu predajného dokladu alebo platného záručného listu do prílohy. Pri nesplnení podmienok riadneho uplatnenia reklamácie nebude táto prijatá na riešenie. V prípade dotazu na uplatnenie zodpovednosti za vadu – reklamácia na vadu výrobku píšte na servis@slezak-rav.cz
4.4. Po prijatí riadne uplatnenej reklamácie bude zákazník vyrozumený telefonicky alebo písomne o spôsobe riešenia reklamácie. Pokiaľ bude zákazník tovar na reklamáciu zasielať predávajúcemu, musí zákazník predávajúceho o tomto informovať a vo vlastnom záujme tovar zabaliť do originálneho obalu alebo iného vyhovujúceho a dostatočne chráneného prepravného obalu, ktorý bude vyhovovať nárokom na zvolenú prepravu daného tovaru.
4.5. Postup pri reklamácii:
1) informujte nás o reklamácii telefonicky alebo e-mailom.
2) pripravte si doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode a vyplnený záručný list (pokiaľ sa jedná o opravu predĺženú
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatie tovaru našou firmou.
4.6. Predávajúci neručí za prípadné mechanické poškodenie pred prijatím tovaru k reklamácii spôsobenej prepravou.
4.7. Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť po doručení tovaru predávajúcemu. Tovar na reklamáciu nemožno zasielať na dobierku - takýto zaslaný tovar ani neavizované zásielky predávajúci neprijíma. Pri riešení reklamácie kupujúceho podnikateľa sa reklamácia rieši podľa zák. č. 89/2012 Zb. a súvisiacich právnych predpisov.
4.8. Záruka sa nevzťahuje na závady vzniknuté:
a) nesprávnym skladovaním
b) neodbornou montážou
c) nesprávnym používaním, prípadne ošetrovaním výrobku
5. ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY
5.1. V súlade s § 1829 Občianskeho zákonníka má zákazník právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru, pokiaľ tovar nie je použitý a originál obalu. V prípade rozbalenia tovaru z originálu zataveného obalu od výrobcu sú kupujúcemu účtované skutočné náklady na prebalenie tovaru, vyčíslené predávajúcim.
Toto právo sa podľa ustanovení $1829 Občianskeho zákonníka nevzťahuje na právnické osoby apodnikajúce fyzické osoby (tj nákup na IČO). Vyrozumenie o odstúpení od kúpnej zmluvy musí byť zákazníkom podané v zákonnej lehote.
5.2. Ak predávajúci nesplní termín potvrdený termín dodania.
5.3. Rozhodnutie kupujúceho odstúpiť od zmluvy v tejto lehote musí spĺňať nižšie uvedené podmienky:
- Kupujúci kontaktuje predávajúceho s požiadavkou odstúpenia od zmluvy. Uvedie číslo objednávky, variabilný symbol a dátum nákupu a počká na jeho akceptovanie zo strany predávajúceho.
- Následne kupujúci dodá tovar späť na adresu nášho sídla, uvedenú v sekcii kontakt. Pri vrátení tovaru prepravnou službou, oznámi nám, akou spoločnosťou a kedy bude tovar doručený. Neohlásené zásielky a zásielky na dobierku predávajúci neprijíma. Dopravu hradí kupujúci
5.4. Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí byť predávajúcemu preukázateľne odoslané do štrnástich (14) dní od prevzatia tovaru, a to na adresu prevádzky predávajúceho alebo na adresu elektronickej pošty predávajúceho eshop@slezak-.rav.cz, info@slezak-rav.cz, odbyt@slezak-rav.cz, odbyt1@slezak-rav.cz
5.5. Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru, predávajúci poukáže peniaze za tovar, znížené o náklady spojené s vrátením tovaru výrobcovi vo výške 10% ceny vráteného tovaru, na účet kupujúceho, a to najneskôr do 14 dní.
5.6. V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebude predávajúci akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar nebude prevzatý späť.
5.7. Kupujúci nie môže vrátiť tovar predávajúcemu, pokiaľ bol upravený podľa priania kupujúceho (výrobky na mieru).
6. DODACIA LEHOTA
6.1 Dodacia lehota začína plynúť odo dňa obdržania záväznej objednávky za podmienky obdržania všetkých podkladov, ktoré sú nutné pre včasné vybavenie dodávky. Bežná doba dodania býva 2-5 pracovných dní od objednania. V prípade, že tovar nie je na sklade, je doba dodania predĺžená a sú ďalšie možnosti doby dodania:
- 4 týždne (atypická výroba)
- Dodacia lehota bude kupujúcemu zodpovedaná na dotaz
Platnú možnosť dodacej lehoty kupujúci zistí v rámci webového rozhrania e-shopu priamo pri možnosti kúpy vybraného výrobku. Udaným počtom dní je mienený počet pracovných dní.
V prípade kúpy viacerých výrobkov, termín ich spoločného dodania bude platný podľa toho výrobku, ktorý má dodaciu lehotu najdlhšiu.
Osobný odber je možný najskôr druhý pracovný deň po potvrdení prijatia objednávky (v pracovnej dobe) – platí len v prípade, že predávajúci potvrdí kupujúcemu, že je tovar skladom.
7. DODACIE PODMIENKY
7.1 Prehľad možných spôsobov doručenia zásielok:
- DPD SK
- DPD CZ s dobierkou
- TOPTRANS EÚ.
- TOPTRANS EÚ, s dobierkou
- Osobný odber (fakturačná adresa predajcu)
Prevádzková doba: PO-PA: 8-14.30 , 11-12h – nie je možné vyzdvihnúť
Kupujúci je povinný tovar od prepravcu riadne prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov, počet balíkov a za prítomnosti prepravcu rozbaliť a skontrolovať zásielku. V prípade akýchkoľvek závad toto bezodkladne oznámiť prepravcovi a trvať na presnom zápise do protokolu o škode alebo do prepravného listu.
V uznaná.
Ak kupujúci zistí po prevzatí tovaru skrytú vadu mechanického charakteru, oznámi tieto skutočnosti písomne na mailovú adresu eshop@slezak-.rav.cz, odbyt@slezak-rav.cz, odbyt1@slezak-rav.cz najneskôr však do 24hodín od prevzatia tovaru.&nb k zásielke. Záručné listy pri expedícii nie sú vyplnené, pretože zo zákona má zákazník 14 dní na odstúpenie od zmluvy a väčšinou sú súčasťou originálnych balení. Zo zákona však pri reklamácii stačí predložiť nákupný doklad.
8. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
8.1 Informácie o zákazníkoch sú uchovávané v súlade s platnými zákonmi Českej republiky, najmä so zákonom o ochrane osobných údajov č. 101/2000 Zb. v znení neskorších dodatkov a predpisov. Kupujúci uzavretím zmluvy súhlasí so spracovaním a zhromažďovaním svojich osobných údajov v databáze predávajúceho po úspešnom splnení zmluvy a to až do doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním.
8.2 Kupujúci má právo prístupu k svojim osobným údajom, právo na ich opravu vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom. Osobné údaje je možné na základe písomnej žiadosti zákazníka odstrániť z databázy. Osobné údaje zákazníkov sú plne zabezpečené proti zneužitiu. Osobné údaje zákazníkov dodávateľ neodovzdáva žiadnej ďalšej osobe. Výnimku predstavujú externí dopravcovia, ktorým sú osobné údaje zákazníkov odovzdávané v minimálnom rozsahu, ktorý je potrebný na doručenie tovaru.
8.3 Jednotlivé zmluvy sú po svojom uzavretí prevádzkovateľom archivované, a to vo forme elektronickej a sú prístupné iba prevádzkovateľovi obchodu.
INFORMÁCIE O PRÁVOCH A POVINNOSTIACH
V OBLASTI SPRACOVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV – PRE ZÁKAZNÍKOV
v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov a na zrušenie smernice 95/46 osobných údajov); (ďalej len „nariadenie“)
1. Kto bude spracovávať Vaše osobné údaje (tj kto je správcom osobných údajov)?
- Slezák - RAV CZ s.r.o. IČO: 25879715, DIČ: CZ25879715 so sídlom Priečna 1217/1B, Olomouc , PSČ: 772 00, spoločnosť zapísaná v obchodnom registri vedenom krajským súdom, vložke 23118, kontaktné údaje: , e-mail: info@slezak-rav.cz (ďalej len tiež „obchodník“); zástupcom správcu osobných údajov je Ing. Slezáková Tatjana, obchodná riaditeľka
2. Aké osobné údaje o Vas budú spracovávané?
- identifikačné a fakturačné údaje (napr. meno, priezvisko, IČO, DIČ), kontaktné údaje (napr. adresa bydliska alebo sídla, telefónne spojenie, fax, identifikátory (napr. číslo účtu) a odobratom tovare alebo využitých službách, vrátane vyššie uvedených údajov o Vašom (obchodnom) zástupcovi či poverenom zamestnancovi alebo inej kontaktnej osobe
3. Na aké účely budú Vaše osobné údaje spracovávané aj bez vášho súhlasu?
- a) pre plnenie povinností obchodníka vyplývajúcich zo zmluvy uzatvorené medzi Vami a obchodníkom (napr. kúpna zmluva, zmluva o tovar)
- b) pre plnenie povinností obchodníka podľa platných právnych predpisov predovšetkým v súvislosti s jeho činnosťami, napr. v oblasti ochrany spotrebiteľa, zodpovednosti za vady či plnenie účtovných, daňových alebo colných povinností, vrátane povinností súvisiacich s vykonávaním kontroly zo strany príslušných
- c) pre výkon práv a oprávnených záujmov obchodníka, okrem iného pri uplatňovaní jeho práv a vymáhaní nárokov voči Vám
4. Čo je právnym základom pre spracovanie vašich osobných údajov?
- právo obchodníka spracovávať osobné údaje pre vyššie uvedené účely (viď 3. otázka) i bez Vami udeleného súhlasu vyplýva z&čl. 6 ods. 1&písm. b), c) a f) nariadenia
5. Po akú dobu budú Vaše osobné údaje spracovávané?
- Vaše osobné údaje budú spracované po celú dobu trvania zmluvného vzťahu medzi Vami a obchodníkom a po jeho ukončení po dobu trvania premlčacích lehôt a lehôt určených pre archiváciu podľa právnych predpisov, a to najdlhšie však po dobu piatich rokov od konca účtovného obdobia, vzťahu, ak právny predpis neustanovuje dobu dlhšiu a ak nebude po uplynutí tejto doby trvať niektorý z účelov, pre ktorý je možné osobné údaje i naďalej spracovávať (napr. prebiehajúce súdne alebo exekučné konanie)
- po uplynutí vyššie uvedených lehôt budú Vaše osobné údaje nevratne zmazané či zničené
6. Kto bude alebo môže byť príjemcom Vašich osobných údajov?
orgány verejnej moci, daňoví poradcovia, účtovníci, audítori, súdy a iné príslušné kontrolné a finančné orgány, v prípade prepravy tovaru tiež poskytovatelia poštových služieb alebo zmluvní prepravcovia a v prípade prepravy medzinárodnej tiež colné orgány a spoločnosť; s Vaším súhlasom potom aj iné osoby; Vaše osobné údaje môžu byť z dôvodu splnenia zmluvných alebo zákonných povinností odovzdané aj príjemcom v zahraničí, a to iba za podmienok stanovených v článku 44 a nasl. nariadenia, ak bude zabezpečené dostatočné záruky ochrany Vašich osobných údajov)
7. Z akých zdrojov sú alebo budú získavané spracovávané osobné údaje a ako sa vykonáva ich aktualizácia?
- osobné údaje sú alebo budú získavané najmä od Vás a Vašich (obchodných) zástupcov či iných poverených osôb a ďalej z verejne dostupných informácií, internetu a sociálnych sietí, verejných zoznamov, registrov a evidencie dlžníkov. predložené či doručené obchodníkovi
- aktualizácia vašich osobných údajov bude prebiehať najmä na základe informácií obdržaných od vás či vašich (obchodných) zástupcov alebo iných poverených osôb a ďalej z verejne dostupných informácií, internetu a sociálnych sietí, verejných zoznamov a registrov.
8. Aké základné práva máte v súvislosti so spracúvaním osobných údajov a ako ich môžete vykonávať?
- máte právo na spracúvanie osobných údajov korektne zákonným a transparentným spôsobom, na legitímne účely, v primeranom nevyhnutnom rozsahu a na neoprávnené spracovanie alebo na stratenú ochranu, pričom údaje musia byť zabezpečené. zabezpečené najmä ich mechanickým a elektronickým zabezpečením (vrátane šifrovania pri ich prenose) a príslušnými opatreniami a postupmi, ktoré sú zavedené, vrátane pravidelného preškoľovania osôb, ktoré majú k Vašim osobným údajom prístup
- máte právo na bezplatný prístup k Vaším osobným údajom a na potvrdení, či sú Vaše osobné údaje spracovávané vo výške 10,- Kč (bez DPH) za každú jednu stranu kópie formátu A4 a vo výške 200,- Kč (bez DPH) za každé ďalšie vystavené potvrdenie)
- máte právo na doplnenie chýbajúcich údajov a na opravu nepresných osobných údajov
- máte právo na výmaz osobných údajov, ktoré už nie sú potrebné na vyššie uvedené účely (pozri 3. otázku); ak vznesiete námietky proti ich spracovaniu a neexistujú žiadne prevažujúce dôvody pre ich spracovanie; ak boli osobné údaje spracované protiprávne; alebo ak tak ustanovuje právo Európskej únie alebo jej členského štátu; právo na výmaz Vám však neprináleží, ak je spracovanie osobných údajov nevyhnutné okrem iného na splnenie právnej povinnosti podľa práva Európskej únie alebo jej členského štátu, na účely archivácie alebo na určenie, výkon alebo obhajobu právnych nárokov
- máte právo na obmedzenie spracovanie osobních údajov (tj údaje budú obchodníkom iba uložené a spracovávané budú iba s Vaším súhlasom, alebo z dôvodu určenia, výkonu alebo obhajoby právnych nárokov či z dôvodu ochrany práv inej fyzickej alebo právnickej osoby), a to pokiaľ budete popierať ich presnosť; ak bude ich spracovanie protiprávne a budete odmietať ich výmaz; ak bude obchodník údaje potrebovať naďalej len na určenie, výkon alebo obhajobu právnych nárokov; alebo ak vznesiete námietku proti ich spracovaniu
- máte právo podať sťažnosť u dozorného orgánu, ktorým je Úrad pre ochranu osobných údajov, so sídlom Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7 (www.uoou.cz)
- máte právo nebyť predmetom žiadneho rozhodnutia založeného výhradne na automatizovanom spracovaní, vrátane profilovania (tj. hodnotenie osobných aspektov vzťahujúcich sa k rozboru alebo odhadu aspektov týkajúcich sa Vášho pracovného výkonu, ekonomickej situácie, spoľahlivosti, zdravotného stavu, Vašich osobných preferencií. nachádzate alebo pohybujete); iba ak je takéto rozhodnutie nevyhnutné na uzavretie alebo plnenie zmluvy medzi Vami a obchodníkom; je povolené právom Európskej únie alebo jej členského štátu; alebo je založené na Vašom výslovnom súhlase (týmto spôsobom nie sú Vaše osobné údaje v súčasnej dobe obchodníkom spracovávané)
- svoje práva (na prístup k osobným údajom a potvrdeniu o nich, na ich doplnenie, opravu či výmaz alebo na obmedzenie spracovania) môžete uplatniť osobne alebo prostredníctvom e-mailu eshop@slezak-.rav.cz, info@slezak-rav.cz, odbyt@slezak-rav.cz, odbyt1@slezak-rav.cz, pričom Vaše podnety budú vybavené v stanovených lehotách (spravidla do jedného mesiaca)
Podľa článku 21 nariadenia máte PRÁVO kedykoľvek vzniesť NÁMITKU proti spracovaniu osobných údajov, ktoré sú spracovávané na účely oprávnených záujmov obchodníka a >na účely tzv.
9. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
9.1 Vybavovanie sťažností spotrebiteľov zaisťuje predávajúci prostredníctvom elektronickej adresy eshop@slezak-.rav.cz. Informáciu o vybavení sťažnosti kupujúceho zašle predávajúci na elektronickú adresu kupujúceho.
9.2 Predávajúci je oprávnený na predaj tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad pre ochranu osobných údajov. Česká obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 634/1992 Zb., o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov.
9.3 Tieto obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetových stránkach predávajúceho, v deň uzavretia kúpnej zmluvy. Objednávka spotrebiteľa je po svojom potvrdení ako uzatvorená zmluva medzi kupujúcim a predávajúcim archivovaná za účelom jej splnenia a ďalšej evidencie a jej stav je prístupný kupujúcemu. Zmluvu možno uzavrieť v slovenskom jazyku, prípadne aj v iných jazykoch, pokiaľ to nebude dôvodom nemožnosti jej uzavretia. Nákupom zákazník súhlasí so zasielaním obchodných oznámení.
9.4 Tieto obchodné podmienky umožňujú spotrebiteľovi ich archiváciu a reprodukciu. Momentom uzavretia kúpnej zmluvy kupujúci prijíma všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania objednávky vrátane ceny objednaného tovaru uvedenú v potvrdenej objednávke, ak nebolo v konkrétnom prípade preukázateľne dohodnuté inak.
9.5 Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 1. 10. 2014.