Vyřizování reklamací
Reklamácia batérie
Záručnú opravu môže užívateľ uplatniť iba na základe riadne vyplneného a potvrdeného záručného listu vrátane dátumu predaja alebo s predajným dokladom. Produkt reklamujte vždy v mieste zakúpenia.
Kontaktná osoba na riešenie reklamácií:
Věra Veselá
- mob.: +420 725 957 259
- e-mail: servis@slezak-rav.cz
Libor Skopal
- mob.: +420 602 370 971
- e-mail: servis@slezak-rav.cz
Ak chcete reklamovať produkt u výrobcu: Kupujúci môže uplatniť reklamáciu osobne, alebo zaslaním tovaru na reklamáciu prepravnou službou (špedičnou spoločnosťou, poštou a pod) na vlastné náklady. V prípade zaslania tovaru na reklamáciu touto formou je Kupujúci povinný priložiť reklamačný protokol TU, vrátane záručného listu a predajného dokladu.
Batériu riadne zabaľte a pošlite prosím na nižšie uvedenú adresu. Škatuľu označte nápisom "REKLAMÁCIA."
Slezák - RAV CZ s.r.o., Příčna 1217/1b, 772 00 Olomouc
Akonáhle reklamáciu obdržíme, posúdime ju, čo najskôr vybavíme a budeme vás informovať.
Reklamačný poriadok
|
1. Všeobecné ustanovenia Reklamačný poriadok popisuje bežnú obchodnú spoluprácu medzi Kupujúcim a Predávajúcim. Tento reklamačný poriadok bol vypracovaný v súlade so zákonmi - Všeobecné ustanovenia a zák. č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení a vzťahuje sa na spotrebný tovar zakúpený v internetovom obchode na adrese www.slezak-rav.sk. Kupujúci je povinný sa oboznámiť s Reklamačným poriadkom a Všeobecnými obchodnými podmienkami ešte pred objednaním tovaru. 2. Prevzatie tovaru Prevzatím tovaru od Predávajúceho súhlasí Kupujúci s nižšie uvedeným reklamačným poriadkom. V prípade, že tovar nie je odobraný osobne, rozumie sa prevzatím tovaru okamih jeho odovzdania prepravcovi. Ako doklad o záruke (záručný list) vystavuje Predávajúci ku každému zakúpenému tovaru nákupný doklad (faktúra, alebo predajka – ďalej len záručný list) s uvedenými všetkými potrebnými údajmi na uplatnenie záruky (názov tovaru, cena, množstvo, atď.). Kupujúci je povinný si tovar pri prevzatí riadne skontrolovať a prezrieť. V prípade, že zistí na tovare vady, je povinný ich bez zbytočného odkladu oznámiť Predávajúcemu. V prípade mechanického poškodenia obalu tovaru pri prevzatí od dopravcu, je Kupujúci povinný skontrolovať stav tohto tovaru. Pokiaľ bude pri prehliadke zistené zjavné poškodenie tovaru, je Kupujúci povinný vyhotoviť o tomto záznam za prítomnosti dopravcu (poštového doručovateľa) a prevzatie odmietnuť. V prípade odmietnutia tovaru z dôvodu poškodenia pri preprave bude kupujúcemu zaslaný výrobok nový, a to bezplatne. Podpisom prepravného listu Kupujúci súhlasí s prevzatím a potvrdzuje, že dodaný tovar je nepoškodený. Na neskoršie reklamácie spôsobené počas dopravy nebude braný ohľad. Výnimku tvorí mechanické poškodenie tovaru, ktoré pri prevzatí zásielky nebolo ani pri náležitej prehliadke zjavné. V takom prípade je Kupujúci povinný uplatniť do 3 dní od prevzatia tovaru. 3. Záručná doba Záruka na výrobky firmy Slezák – RAV CZ s.r.o. je platná odo dňa predaja výrobku
4. Záručné podmienky Pred prvým použitím tovaru je Kupujúci povinný riadne preštudovať záručné podmienky vrátane príslušnej užívateľskej príručky. V prípade užívania výrobku v rozpore s užívateľskou príručkou (záručným listom) nesie Kupujúci všetky dôsledky, ktoré mu týmto vzniknú, sám a ich následná reklamácia bude uznaná za neoprávnenú. Záruka sa nevzťahuje na
5. Vybavenie reklamácie Miestom pre uplatnenie reklamácie je Predávajúci. Kupujúci môže uplatniť reklamáciu osobne, alebo zaslaním tovaru na reklamáciu prepravnou službou, ktoré budú k svojej povahe a účelu najvýhodnejšie (špedičnou spoločnosťou, poštou a pod.) na vlastné náklady alebo podľa dohody zvozom predávajúcim. Kupujúci má právo (pri uznanej reklamácii) na úhradu účelne vynaložených nákladov tj poštovné za zaslanie reklamovaného tovaru, pričom sa zaväzuje zvoliť metódu odoslania tovaru, ktorý bude vzhľadom na svoju povahu a účel najvýhodnejší. O preplatenie nákladov je potrebné požiadať Predávajúceho bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní od konca lehoty na uplatnenie práv z chybného plnenia. V prípade zaslania tovaru na reklamáciu je Kupujúci povinný priložiť reklamačný protokol, vrátane záručného listu alebo dokladu o kúpe. Reklamácia, vrátane odstránenia vady, musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa Predávajúci s Kupujúcim nedohodnú na dlhšej lehote. Predávajúci, po preskúmaní predložených dokladov a zbežnej prehliadke reklamovaného tovaru, ak uzná reklamáciu ako oprávnenú, dohodne sa s Kupujúcim na jej vybavení podľa dohody. Ak nie je možné vybaviť oprávnenú reklamáciu ihneď, prijme reklamovaný tovar do reklamačného konania a o tomto vyhotoví písomný zápis, emailovú komunikáciu. Ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť, má Kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená, Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Ak to nie je vzhľadom na povahu neúmerné, môže Kupujúci požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa týka vada len súčasti veci, výmenu súčasti, zaslaním náhradného dielu s dohodou, že si Kupujúci diel vymení sám. Ak nie je takýto postup možný, môže Kupujúci žiadať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby vec mohla byť riadne užívaná ako vec bez vady, má Kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva patria Kupujúcemu, ak síce ide o vady odstrániteľné, ak však Kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. V prípade neoprávnenej reklamácie je Predávajúci oprávnený reklamáciu zamietnuť. Kupujúcemu bude účtovaný manipulačný poplatok podľa aktuálneho cenníka a tovar bude na náklady a riziko Kupujúceho zaslaný na jeho uvedenú adresu, pokiaľ nebude dohodnuté inak. Všetky reklamácie týkajúce sa dodávok, zámeny farebných kombinácií, typov a počtu kusov oproti dodaciemu listu, riešia iba fakturačné oddelenie predávajúceho na e-maile: "." |
